Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Saturday 17 August 2013

* 9A'S + ? Aminn *

Bismillahhirrahmanirrahim
( Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang )

Hai uols !! Hari ni kehidupan aku cukuplah , amatlah, sangatlah dan palinglah stress .. !! Aku baru je siapkan nota sejarah yang cukup-cukup aku benci sekali .. Macam gila nak siapkan satu subtopik tu mak kauu !! Aku tak suka sejarah kay !! Tak suka !! Tak Suka !! ( Sambil makan pulut durian .. nyumm ! nyumm ! )

So, untuk melepaskan kestressan aku, aku igat nak hang out dengan kawan2 aku ( perempuan kay .. !!! ) tapi, dorang cancel pulak .. Aduhaii .. Sungguh malang nasib kau wahai insan yang lemah .. Erghhhh !!!

Kalaulah diberi peluang , aku nak jerit kuat-kuat pastu nak main game lumba kereta .. Baru enjoy .... !!! Tapi, No Scream !!! And No Games Also ... !!! Amatlah tertekanggg kangg ??



Tapi, its okay .. Aku masih ada iman kod ... Bersabar dan aku anggap ni cabaran untuk aku berjaya ... Ohhh !!! 

#Wahai kejayaan mengapa kau sukar digapai dengan cara yang mudah seperti : kenyit mata ;) je ... huhuhu !! #

Honestly, aku tak percaya sampai sekarang yang aku dah Form 4 weii !! Sebab ... 

  • Waktu aku Form 1 dulu, aku duduk kat kelas yang sama yang aku huni sekarang ni.. So, rasa macam sekejap gilarrrr aku dah tua !!
  • Aku tetap pendek atau dalam erti kata lain kurang tinggi walaupun dah Form 4.. Tinggi aku naik 2 - 4 cm je dari aku start masuk sekolah menengah .. Stress KAY !!
  • Dan yang pasti subjek2 susah lahh ...... Tak suka !! Benci weiii !!!











Ni lah subjek2 yang aku ambil .. Semua pelik & hairan kenapa aku ambil subjek L.Kejuruteraan 2 ... Aku punya pasal lah weiii .. Hangpa sibuk pehal ?! Bukan hang pun yang blajaq !! Chopp !! Aku gurau je .. Thats Because Aku Jatuh Cinta dengan subjek L.K tu n Not Biology !!

*sebarang kesulitan amatlah dikesali.. kesalahan teknikal tu kay !! so, hangpa haruslah memusingkan laptop/tablet/smartphone hangpa sume kay!*

Tu je from me ,, babai Assalamualikum .. Love u more Than u love me !!  :)

No comments: