Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Thursday 1 August 2013

* Lets Pray to Allah *

Bismillahirrahmanirrahim
( Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang )

Hi uoollss !! Hari ni , I want to share sikit demi sedikit tentang doa2 untuk belajar, doa2 penerang hati , mudah menghafal , and dipermudahkan segala urusan kita ... Haaaaa !!! Ade lagi kay !! Doa untuk buang kemalasan yang dah tebal dalam diri pun ioollss nak share dengan my beloved reader ...

Antara doa2 yang ioollss maksudkan tadi ialahhh :

* DOA BELAJAR * =D




* DOA PENERANG HATI * B)


* DOA MUDAH INGAT * =)




* DOA MENGHINDARI RASA MALAS * =^)


* DOA HILANGKAN TEKANAN * =P


* DOA DIPERMUDAHKAN URUSAN * =B



Itulah antara doa2 yang iolss sediakan untuk para student sekalian ... Selain tu, ioollss ade jugak sediakan Ayat Seribu Dinar .. 



Semoga apa yang ioollss kongsikan hari ini , akan dipraktikkan secara istiqamah dalam bahasa Arabnye,, or Consistently dalam bahasa omputihnye,, and secara berterusan dalam bahasa Melayu yang Maha Tercinta ini .. 

Iollss juga mendoakan semoga my beloved reader ini akan mencapai kejayaan dalam bidang masing2 ..And uoollss pun haruslah mendoakan ioolls juga kay !! 

Tapi, janganlah pulak kite dok berdoa je siang , malam , pagi , petang , senja , maghrib , subuh , isyak , zuhur sampai buku pun berhabuk 2 inci kannn.... Doa, doa jugak .. Tapi, usaha itu juga penting ... And lastly, barulah tawakal kepada Allah S.W.T .. 








Okay , my beloved reader .. Babai ... Assalamualaikum .. Love uoollss !!

No comments: