Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Saturday 31 August 2013

*Eid Celebration :8 !*

Bismillahirrahmanirrahim
( Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih )

Hye uols !! Takkk sabar eden nak share pasal entry kali ni dengan beloved readers sekalian .. Want to know something ? After waiting for a long times ( long lah sangat .. hiperbola semata2 dongg ) , and after we memujuk rayu cikgu, Yeahhhh !! Finally , Cikgu buat jugak Eid Celebration for this year !!

Toche Toche Yaa Cikguu !!

see !! warga biru ... yang duduk tu, macam ayah kepada lelaki yang berdiri tu .. and para wanita itu are his wives .. hahahaha .. *just macam je kay *

hepi giler nampak .. bersama cikgu yang maha sporting & also rakan2 aku yang maha bergaya .. wahhh !!

dan mereka-mereka inilah classmate yang aku paling sayang !! 

aku tak tahu aku kene sumpah or ape, tapi yang pasti aku suke gilarrr gambar ni ... :D

Choppp ! Lupe aku nak cerita ... Eid Celebration ni on 28 August lepas .. Suke-suki gilarr-gilaarr sangat mase datang sekolah hari tu ... Tapi malu pun ade , mase aku datang tu sekolah tu boleh dikira awallah ... (semangat kodd ! ) pastu, aku tengok semua budak2 pakai tudung biase2 je ...

Naik segan pun ade .. Aku siap berbelit-belit, berpusing-pusing lagi mak kau !! Tapi, bila dah melangkah pintu pagar, Teng Teng Teng !! Mak Aihhhh !! Suma cantik-cantik, Handsome-handsome and ketat-ketat !! kihhkihhkihh 


Tapi .. pakai cantik-cantik pun kene belajar jugakk !! Tapi, hang pikir classmate2 aku layan buku ke mase tu ? Ohhh ! Tidak sama sekali ... So, inilah hasilnya .........


Hahahha .. Cikgu pun berkomplot same weyy .. Terima Kasih Cikgu kerana memahami hati darah muda ini ! 

ni baru real candid !! :o

Yeahh !!! Ini diaaa cikgu yang memahami kami ... The Red Ones .. Takkan tak dapat beza kod !

Dan ........

Setelah puas "BELAJAR DALAM KELAS" kitorang pun menjamu selera kat kantin sekolah ... Dalam banyak-banyak kelas, kelas kitorang paling bising ... Budak2 Form 1 pun segan tengok kitorang .. Takpelah kan, mase enjoy, kita enjoylah puas2 !!



AMARAN : Jangan Tiru Aksi Ini !! Hahaha



Budak Form 1 kat belakang tu kelip-kelip je tengok aku ambil kuih diorang nak buat props dalam gambar ni ... Hahahha ... Ade berani nak marah aku ?? Tak mungkin !!! 


Dan ini ???

Pasangan dalam kelas kitorang !! Hehehe .. Sempat lagi hangpa berdua buat raptai nak bersanding nanti yerk !! Hahaha !! Its okay sayang-sayang .. iols harap hangpa bahagia kay ! Amin !

Okay lah my beloved readers ! Selamat Hari Raya ... Selagi Bulan Syawal tidak pergi, selagi tu akan ku ucap Selamat Hari Raya ... okay !

Andai ade ape2 yang iols tulis, cakap, buat yang telah mengkesokkan hati para rakan, sorry dipinta !

Babai, Assalamualaikum !! Love uols !

No comments: