Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Friday 16 August 2013

* Selamat Hari Raya =) *

Bismillahhirrahmanirrahim 
( Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang )

Hye uols ! Ketemu lagi kite yekk ! :) Huahahaha ! Rindu sangat kat blog aku yang tercinta lagi terkasih dan tersayang ni ... In this entry , I would like to share something that special ( for me maybe ) .... That is about Hari Raya Aidilfitri yang telah menjelang setelah setahun menghilang .. * sambil menyanyi dalam hati.. LaLaLaLa * 

Bagi aku , takdelah best sangat Hari Raya sejak 3 tahun yang lalu .. Why ? Why ? Why ?
Sebab ..... I'm getting older now !! So, duit raya kian sikitlah saban tahun ... aloiii ... Miss giler time kecik sekolah rendah dulu ... miss gilarr-gilarr mak kaw ! 

Jalan-jalan tanpa rasa malu menyanyi dengan suara yang kuat di atas jalan raya bersama sepupu-sepupu yang tidak tahu malu juga waktu itu ... Melangkah dengan laju ke satu rumah yang lain ... Walau peluh di dahi, kami tetap teguhkan niat untuk menziarahi jiran tetangga demi menebalkan purse . Memberi salam dengan suara yang lantang disertakan ayat yang amat famous sekali waktu itu , 

"  Assalamualaikum .. Kami datang nak berayaaaaaaa ! "

Huahahahha !! Macam tulah mase kecik2 .. ape punye ayat daaa.. of koslah mase tu nak beraya .. ye dokk ?? Hahahah ... Macam tulah aku mase kecik2 dulu .. Eleh , aku tahu hangpa pun macam tu jugak kan, kan, kan ? Ececece .. Tak payah lah nak cover2 .. Malu lah konon ! 




ny pic aku n adik2 aku yang hensem n comel ... likes kakak likes adik lah ... :)

Okaylah .. Kerinduan sudah terubat .. Salam Aidilfitri Dan Salam Sayang Dari Saya :)



Babai uols .. love u ! Assalamualaikum .. Kirim salam kat mak ayah hangpa ... :)


No comments: