Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Saturday 24 August 2013

*English Camp With Riang Ria !*

Bismillahirrahmanirrahim
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Hai uols ! Miss u sengsangatt ! Hehehe :D 

Riang je aku hari ni .. Baru balik dari Sanctuary Resort Cherating (S.R.C) tadi .. Bestttt ! Tapi, aku bukan nak story morry dekat hangpa-hangpa yang ku kasihi sekalian pasai aku pergi S.R.C tu .. Nanti aku cerita pasai kem dekat S.R.C kay ! Hari ni, I nak share to my beloved readers pasai I pegi Perak 27-30 May lepas ..

FYI, First time kodd aku pergi Perak .. With my friend yang comel & comot ! Hehehe :D
Okay, mase pergi Perak tu, aku & Azie wakil sekolah kami ke ENGLISH LANGUAGE CAMP kat MRSM FELDA TROLAK, PERAK .. Kami pergi dengan bas with other friends in different school tapi semua dalam Terengganu jerr !!! All of us are Girlssss !! Best kodd semua perempuan .. Memang besttt ahh !! 

Okay, dari sini ke Perak ambil mase 7-8 hours .. Gilarr kann !! Keje aku tidur jelah dalam bas tu ... Azie pulak main handphone jerr... Pastu, kalau aku bangun tidurr , aku talking2 dengan Azie .. Pastu, puas talking2 aku tidur pulak .. Dan begitulah seterusnya dan seterusnya .. 

Aku adelah jugak kelip-kelip tengok kawan baru, tapi diorang macam tak sudi je nak senyum kat aku .. Owohh ! Kesokkk hatiii ! Tapi, biarkan je lah kan ... Aku pun buat sombong lah jugak .. ~langsung tak layan :p

Tapi ..........................................................................................

Aku adelah jugak inisiatif untuk berkenal-kenalan dengan rakan-rakan baru yang comel-comel ...Aku pun tegur lah dorang , sekolah kat mane ? Name ape ? Ambil subjek Bio ke PA ? dan lain-lain lah .. B)

dan inilah hasilnya ..................................................




HAHAHA :D Strategi berkesannn !! Start aku tegur dorang terus kitorang jadi rapat-rapat ... Sporting sangat-sangat kawan2 baru aku weiiii ... Tapi, kawan2 lame aku paling terbaik lah , yang merangkap classmate aku ... Macam2 mane pun lame ke baru ke semua aku sayanggggg .. Muahhhhhh ! :* Hikhikhik gatal 

Tersasar jauh dah ni ... Tibe2 pasal kawan2 pulak .. Takpe nanti aku buat entry khas untuk classmate tercinta aku ...Okay, berbalik kepada cerita ny ....

Oleh sebab kem ni ialah English Camp, So, sepanjang 4 hari 3 malam aku kat Perak, memang English je aku belajar weiiii .................... Tapi, awal2 cheq nak habaq dekat hangpa , jangan terdetik pun dalam hati hangpa " ishh .. sengalnye 4 hari ngadap bahase omputih jerr... bosal LOL ! " 

Ohh.. You Are Wrong ! Seriously + Honestly aku cakap, langsung tak bosan !! Sebab ..... Aku belajar english kat sini jauh berbeza dengan kite2 semua belajar dalam kelas .. Tengok2 kamus bagai .. Salin pronoun , noun , verb dan semua kaum kerabatnye lagi lah .. 
Kat sini , aku belajar dengar lagu English sambil tulis lirik lagu tu ... Lagu Diamond- Rihanna lagi weiiiiiiii .... Amik kau , hah ! Selain kitorang enjoy dengar lagu Mek Hanna tu , kitorang jugak diajar supaya peka n focus on what we listen .. Bagus kan activity camtu ,? Ohhhh , Sir Shahrizal , buat lah macam ni .. baru tak ngantuk ! :O



Nilah teacher aku kat sini ... Die ni dari Australia ...Tapi , mengajar kat MRSM Felda Trolak ni .... Name die Dr Ria apetah kat belakang .. Name minah saleh, faham2 lah kan macam mane ... Terpusing lidah aku nak sebut ... 

Tapi, aku panggil die Riang Ria .. Hhahah :D Bukan aku nak ejek die ke ape , tapi sebab die cam happy je aku tengok .. So, sebab tu lah aku panggil die Riang Ria .. Dah alang2 nama die ade Ria kan ... HAHAHAH :D

 cantikkan ? Terpesona giler aku tengok sekolah ni ... Bngunan tu, is bangunan kelas2 dorang .. Fuhhh !! Kalau ni sekolah aku , memang aku tak absent satu hari pun ... Sumpahhhh !!! 


Last day with them .. So, sebab tu, aku abadikan kenangan ini dalam gambar .. Dunia dah maju weiii ! :B

Okay ... sampai sini je story aku pasal English Camp ni .. Miss this memory ... Miss Siti , Fatin , & Syuhada .. Semoga Allah akan mempertemukan kita sekali lagi Aminn ..

And For uols .. kirim salam kat semua kawan2 hang ! Sayangi rakan anda semua ! Salam sayang , aku ! :D

No comments: