Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Saturday 3 August 2013

* "I Love U" Is For Who ?*

Bismillahirrahmanirrahim
( Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang )

Hai u, u, u, and u ...... !!! Hari ni aku nak borak2 dengan uollss semua pasal

  " LOVE "

Perkataan kat atas tu memang boleh dikatakan sebagai perkataan yang Maha Famous sekali dalam dunia ni ... Setuju takkk ?? Aku harap hangpa semua setuju lah !! Tapi .. Bukan aku nak bersoal jawab dengan hangpa semua pasal hangpa setuju ke tidak, NO !! aku nak cakap that perkataan yang tertera kat atas tu, boleh diucapkan oleh sesiapa pun and also kepada sesiapa pun ..

Pada kebiasaanyalah, perkataan "LOVE" tu, mesti untuk pakwe/makwe kan ? Sebut je pasal "CINTA/LOVE" mesti terbayang wajah si dia ... 



Tapi, kat sini aku nak habaq sikit, "LOVE/CINTA" is not only for boyfie mahupun girlfie (geli wehhh tulis boyfie/girlfie) , tapi, "LOVE/CINTA" juga untuk Allah S.W.T , Rasul kita Nabi Muhammad S.A.W , ibu bapa kita , and kawan-kawan kita juga ( kalau ada yang tertinggal, sorry banyak2 ) ...

So, start today kalau uoollss tak pernah say "I LOVE YOU" kat parents especially, ucaplah sekarang wahai my beloved readers sekalian sementara masih ada peluang ini .. Tapi, bagi yang sudah kehilangan parents or each one of them, tunjukkanlah kasih sayang uoolss melalui doa uoollss kepada mereka always ... 



So, hari ni fikirkanlah " I LOVE U " is for who ...

Babai ,,, Assalamualaikum .. I Love U all !! 




No comments: