Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Aku Hanya Milik-Mu Yang Satu

Friday 18 October 2013

* Be A Muslimah For A While ! *

Bismillahirrahmanirrahim
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Alhamdulillah , aku masih lagi dapat mencoret serba sedikit dalam "sayang aku" ni .. Alolo .. Encik Blog, jangan ngajuk2 kay ! Lame I tinggal U sebab I busy sangat2 .. Minta Ampun Pakkk !!

Hehehe ! Okay, For entry kali ni .... cer bace dulu tajuk atas tu .. Yeahhh !! Aritu kat sekolah my other 6 friends and aku pakai jubah wooo ! Orang lain pakai baju uniform sekolah kiut-kiut, aku pakai jubah !

ok, itu akuu ! (nak tiru Kampung Girl !)

Okay, before aku citer panjang-panjang lebar kan,kan,kan, meh aku nak habaq dulu.. Ingat lagi tak ada entry aku yang lepas , group koir aku, WEDOKS telah menambat hati para guru aku .. So, start tu, macam2 persembahan cikgu jemput group aku .. Including nasyid ni ..

Tapi, nasyid ni disertai oleh aku dan 6 lagi kawan aku dari kelas aku yang tercinta, tersayang dann termmuahh !! Nasyid ni sempena Hari Anugerah Ilmu on last 14 October ago !! :) :) :) #triple smileee 



hehe .. thats we are !! Tak cukup 3 orang .. !! Haishh , mane tah budak 3 orang tu, nasib korang l tak boleh nak glemerr !! Hhaha ! *Gelak Jahat*

Okay, berbalik kepada cerita tentang nasyid kami itu, kitorang semua sing 3 songs .. Thats are ; Teman Sejati , Tirai Malam & NurKasih.. 

Memang tergoda habiss lah semua lelaki dalam dewan tu .. Hhahah ! Puas sangat hati aku sebab menerima pujian-pujian yang positif dari semua manusia yang ada disitu .. Terima Kasih , Thanks , Tochee  kepada semua yang memuji ... (Ehh ... baru perasan masa tulis ni terima kasih dalam bahasa asing all starts with letter "T" .. Aku bangga !! hehe ! )

Tak nak tulis dah .. Tengok gambar semasa aku dilanda kegedikansss jom !!! :)









And lastly, tak lupa juga buat penawar hati saya, sayang saya, pemahami saya, pendengar saya, pelayan saya dannnnnnnnnn Cikgu saya ...



Love You Mama Ina Beauty ..

Okay , sampai sini je .. Wait for another entry okay .. 
Assalamualaikum and Babaiiiii .. tatata !! :)


No comments: